Regulamin

1. Konsultacja (bezpośrednia, telefoniczna, Skype) – to czas godziny lub pół godziny, chyba, że szybciej zgłoszą Państwo czas trwania wizyty. Każde przedłużenie konsultacji wiąże się z dopłatą jak w cenniku.


2. Spotkania w Sopocie, Gdyni, telefoniczne, Skype mają tą samą cenę. Jest to ten sam czas Państwu poświęcony i nie ma znaczenia, w jakiej formie mam Klienta przed sobą.


3. Spotkania z Państwem odbywają się od poniedziałku do piątku. W soboty spotykam się z Państwem w wyjątkowych, priorytetowych sytuacjach.


4. Jeśli chcecie Państwo otrzymać fakturę za usługę – potrzebuję otrzymać tę informację przed poradą/usługą. Mam wówczas czas na to, by sporządzić fakturę dla Państwa i oddać ją księgowej tego samego dnia.


5. Przenoszenie porad – możliwe jest przeniesienie porady maksymalnie dzień przed poradą z Państwa strony. Jeśli informacja o przesunięciu wpłynie do mnie tego samego dnia, wówczas środki wpłacone są bezzwrotne. Jeśli planowali Państwo rozliczyć się gotówką, to wówczas konieczne będzie wpłacenie środków na konto firmowe. Jeśli umawiacie się Państwo i nie odwołacie porady/nie wpłacicie kwoty za poradę – wówczas zostaniecie wpisani na „czarną listę” – i więcej nie zostanie udzielona porada.


6. Nie ma możliwości płacenia za poradę w tzw. „późniejszym terminie” lub „pół kwoty teraz, a pół za jakiś czas”. Rozumiem, że każdy z nas może mieć gorszy czas finansowo, ale to moja praca. Ja też muszę płacić podatki, opłacić prowadzenie firmy, ZUS, opłacić reklamy etc. Ponadto brak opłat za porady skutkuje zanieczyszczeniem energii i brakiem wyrównania energii pomiędzy mną, a klientem. Gdy idziemy do sklepu zawsze mamy przy sobie środki płatnicze. Za poradę płacimy przed poradą, a potwierdzenie wpłaty wysyłamy na adres: poradyduchowe1@o2.pl najpoźniej 30 min przed poradą, chyba, że spotykamy się na żywo – wówczas rozliczamy się przed rozpoczęciem porady.


7. Lata pracy z ludźmi i lata doświadczenia w moim zawodzie poniekąd uczą mnie asertywności. Na smsy z prośbami o porady wysyłane nocą/nad ranem – nie odpowiadam. Ja tak jak Państwo muszę mieć czas na regenerację – i tak tego czasu jest bardzo bardzo mało.


8. Nie udzielam porad za darmo. Aktualny cennik zawsze jest na stronie i proszę się z nim zapoznać nim zadecydujecie o umówieniu się. Adres strony www.wrozkamagdalena.pl To ważne, gdyż co jakiś czas ceny się zmieniają. Numer konta znajdziecie Państwo również na stronie.


9. Jeśli nie odbieram, to znaczy że prowadzę poradę. Odezwę się na pewno po jej zakończeniu

Mam nadzieję, że powyższe punkty pozwolą nam wzajemnie rozumieć się jeszcze lepiej. Z poważaniem i magicznymi pozdrowieniami, Wróżka Magdalena.